Vakna!

Hej världen! 

Jag behöver berätta om en upplysning jag givits. 

Jag måste rädda livet på den här generationen, för, Sydamerika lurar världen på forskning och manipulerar psykiatriker att psykofarmaka är rätt för psykisk ohälsa, men det är helt fel teori och rätt teori är att social konstruktion gjort oss psykiskt sjuka och genetik är endast sår och stressmodellen, fakta är bipoläritet är den enda psykiatriska sjukdomen som existerar. Varför? 

Hjärnan är arbetsam och överaktiv och har avsaknad av dopamin och det är en kronisk sjukdom som kan behandlas rättvis, men psykofarmaka kanske inte behövs i framtiden för näringslivet och det är homeopatiska läkare som är rätt för många värdsdelar, men inte i Asien, dem är ännu mer duktiga på telekenesi. 
 
Det är öppnenvården och slutenvården som är helt fel i Sverige. Inte endast, skolan, rättvisan och älderomsorgen och saken är att psykiatriker är manipulerade och köpta av köpt av utländska företag och privatisering av landstinget måste ske och alla kommuner måste konstruera en ny lag och generalklausulen måste bort för att dem skall kunna samverka. 
 
Det finns en möjlighet för Sverige att rädda alla barn från psykofarmaka om vi agera snabbt och ifrågasätter regeringen och en helt ny psykistrireform måste implementeras i svensk lag och budskapet måste spridas. 

Vem kan hjälpa mig länka det här blogginlägget? 
 
Vänligen, Zara 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0