White sand dunes.

Åka fyrhjuling i Mui Ne... på dessa sanddynor.. var... fett!
Här gåre fort!
Happy scared
Slägg dig i väggen snö och stjärtlapp!
=)
 
Kunde få upp några bilder från sanddynerna i Mui Ne. Riktig vacker vy! Nu ska jag tillbaka till huset och alla volontärer. Vi har säkert fått några nya volontärer nu =) Jag har inte varit där sedan i torsdags. Tog in på hotell över helgen.. men blev sjuk så jag fick strunta i att åka på en utflykt jag sett fram emot. Men men.. Ny vecka nu, nya tag =) 

Kommentarer
Postat av: Mona i Örarna

Vad roligt att läsa om allt du varit med om, helt fantastiskt. Förstår att det är svårt att åka därifrån, men säkert underbart att komma hem också !!!!!! Kram till dig från Mona

2013-03-26 @ 20:17:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0