New journey.

 
Nu har min resa på eget håll börjat. Min sambo flög hem till Sverige i lördags och jag befinner mig just nu på ett hotell i centrala Ho Chi Minh City där jag idag väntar på att bli hämtad av min kontaktperson från volontärprogrammet. I två dagar har jag underhållt mig själv genom att strosa omkring på Vietnams gator, kikat i affärer, gått på museum, marknader, tagit massage, solat och badat, beställt roomservice, kollat på film, läst en bok och pratat på skype :) Det har fungerat bra att vara här själv. Nu börjar den riktiga utmaningen när jag ska börja jobba som volontär. 
 
Vet inte hur internet kommer fungera där jag ska bo men jag ska försöka uppdatera lite flitigare här nu :) 

Kommentarer
Postat av: Nathalie - bebis på väg ♥

Så spännande Sara:)

2013-03-05 @ 23:32:18
URL: http://www.nathaliegustafsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0