Mui Ne.

 
Bild:Google.
 
Idag bokade jag, Robert och Marion en bussresa till Mui Ne (som bilderna visar). Vi aker dit pa fredag och kommer stanna dar over helgen. Vara amerikanska vanner kommer mota upp oss dar. Jag har lart kanna manga harliga manniskor under min vistelse! Idag var forsta dagen pa sjukhuset/dagcentret. Det finns bland annat ett rum for fysisk terapi som avser att rehabilitera barn med olika fysiska funktionshinder och en annan avdelning med ett dagcenter. Jag kommer jobba pa bada avdelningarna dar jag kommer anvanda mina erfarenheter som underskoterska. Jag vill pa ett satt tillbaka till barnhemmet... men jag ska ge det nya volontarprojektet en chans. Nu maste jag verkligen sova. Jag ska upp tidigt imorgon och pa egen hand forsoka hitta till sjukhuset med tva olika bussar = inte det lattaste, speciellt inte med min yra hjarna. Stor kram, jag saknar er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0