Change of heart.

 
Jag åkte aldrig hem till Sverige. Jag tog aldrig planet till Arlanda. Dagen innan tänkt hemfärd bestämde jag mig för att stanna. För jag vill verkligen inte ångra någonting! Jag är inte klar här. Dagarna som volontär har    sprungit förbi och det har gått så snabbt att jag knappt haft möjlighet att reflektera över min tid här. Jag har förlängt resan med endast fem dagar. Men fem dagar känns bra, lagom. Jag kommer inte jobba som volontär utan spendera min tid som turist här genom att bara vara och göra det jag känner för. På ett sätt tycker jag tiden har gått alldeles för snabbt. Man tror man ska hinna med mycket på 1 måndad men det gör man inte. Jag skulle rekommendera er som är sugna på att åka som volontär att stanna minst 6 veckor. Och då också se till att man får tid för semester efteråt. För man blir helt slut. Ikväll bor jag på hotell och sover själv för första gången på tre dagar. Ska bli skönt. Har haft sällskap av min franska vän Marion. Det har varit kul men det blir också väldigt intensivt att ha människor omkring sig hela tiden. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0